Söta saker som luktar gott

Gör livet lite trevligare och framförallt mer väldoftande med dessa läckra luftrenare! Själv har jag några Air Freshener här hemma som hänger lite över allt^^ och det luktar jätte gott. Jag har dom till och med i mina garderober vilket gör att mina kläder doftar underbart gott :)

Här nedan är några söta Cupcake Air Freshener. Den första från vänster doftar Raspberry Cream. Den ändra doftar Strawberry Cream och den tredje doftar Chocolate Sprinkle.



Här nedan är några läckra läppbalsam med härliga dofter av: strawberry, mint chocolate chip samt cherry & berry. Tänk va gott läpparna skulle lukta och kanske till och med smaka^^ kanske ska man klicka hem dessa :)

Ni kan hittar läppbalsamen HÄR.

Och ni hittar Cupcake Air Freshener HÄR.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0