Tisdag

Det gick inte att logga in på blogg.se i går kväll efter att jag tittat på spårlöst på teven. Men i dag funkar det, men istället så krånglar mitt internet, det vill koppla ner mig hela tiden. Jag har suttit ett tag och pratat med min bror precis, jag funderar starkt på att köpa mig en iphone men vet inte riktigt vilket abonemang jag ska välja.

Min mamma har varit här i dag också :) vi har fikat lite och pratat om lite allt möjligt. Fick ett efterlängtat litet brev hem i dag också om att det har kommit ett paket till mig :) men jag ska inte hämta paketet för än i morgon för jag ska ändå jobba då så jag tänkte ta det på vägen.

Nu ska jag göra mig lite mat, blev plötsligt jätte hungrig haha^^

 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0