Underbar låt

Vet ni vilken låt som alltid får mig att rysa och verkligen få gåshud?

WE ARE THE WORLD


Låten är helt fantastiskt fin och den här gången så tillägnas den Haiti. Ni bara måste lyssna på denna låten. Det är många många kända ansikten som ni kommer känna igen och jag måste säga att dom har verkligen gjort ett fantastiskt jobb :) och underbara Michael Jackson som själv varit med och skrivit och sjungt låten är också med på ett litet hörn och sjunger denna låten :)

 

Nu ska jag försöka plugga här hemma



Kommentarer
Postat av: Sarah

wow.. vilken grymt snygg blogg du har!

2010-02-18 @ 14:18:39
URL: http://ssarahbengtsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: båda är ju somriga.. men får ta och tänka på detta än en gpng till tror ag...



magkänslan säger ingenting.. haha. min gamla design, den jag hade från börja :P men vill ha lite nytt..



glr du idag?

kram

2010-02-18 @ 17:10:29
URL: http://jennsiii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0