Vill se film

Nu är American Idol slut och jag måste säga att jag skäms verkligen ibland HAHA. Jag sitter här hemma i soffan och tycker det är jätte pinsamt när vissa människor verkligen tror att dom kan sjunga när dom inte kan det. Men jag tycker ändå att det är väldigt modigt av dom att dom vågar gå dit och sjunga.

Men nog om det nu^^ jag funderar på om jag ska sätta på en film men jag vet inte vilken film jag vill se. Jag har inte så många filmer på min nya dator som jag sitter med nu, alla mina filmer är kvar på min gamla dator och den är hemma hos min bror. Visserligen har jag ju en massa DVD filmer men jag kan inte bestämma mig för vilken. Hmm.. ja får allt fundera en stund till.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0