Älskling ringde i dag :)

I natt så har det snöat lite hos mig så nu är det allt vitt på marken igen, men det är väldigt väldigt halt ute. Har varit ute med mina vovvar så dom fått springa av sig lite. När jag kom in för ca en halv timme sedan så ringde älskling :) Dom är just nu på en ö som heter Ko Chang och där har dom snorklat runt lite i vattnet och bara haft det allmänt gott. Om några dagar så ska dom till (ett ställe som jag ej kommer ihåg vad det hette) och simma med delfiner :) Åhh va jag också hade velat göra det. Sååå Avunsjuk!!!

Jag har laddat hem lite filmer nu över natten så jag har något att se på i dag :) älskar verkligen film, är typ världens film nörd haha^^ Nu ska jag göra mig en kopp te för jag fryser så, det är jätte kallt hemma hos mig.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Men jag tycker att det är skönt att du är hemma kram!

2010-01-02 @ 16:44:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0