Assassin's Creed 2

Hmm ska jag köpa det eller ska jag vänta ett tag? Jag vill så jäkla gärna ha Assassin´s Creed 2. Har ettan här hemma men det har jag varvat sedan länge så nu vill jag verkligen ha tvåan. Min Älskling gillar också detta spelet och lika så han har varvat ettan och vi båda har sagt att vi måste köpa tvåan :) Men frågan är när vi ska köpa det! Älskling kommer hem från Thailand snart så kanske ska jag överaska honom med detta spelet eller så väntar jag tills han kommer hem. Hmm..svårt.



Två bilder ur spelet



Spelet finns ju faktiskt till mitt PSP också hihi^^



Men jag köper det nog hellre till X-Boxet faktiskt. Det är mycket lättare att spela på plus att min
älskning hade hellre velat ha det till X-Boxet.

Spelet finns hos CDON. Klicka här för att komma till
spelet för X-Box.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0