Badrummet nästa..

Jag har nu dammsugit, diskat och tvättat golven här hemma och nu när jag ändå har kommit in i städningen så tänkte jag att jag skulle göra iordning mitt badrum. Det ser ut som fan rent ut sagt där inne hihi^^ jag har saker högt och lågt i badrummet. Jag måste verkligen gå igenom alla mina flaskor som shampoo, balsam, lotions etc och slänga det jag inte använder och även slänga det som står där och är typ slut^^ man kan väl säga att jag är expert på att spara på saker och ting^^ men nu ska det bli ändring på det :) Måste också gå igenom allt mitt smink och mina nagellack som ligger utspritt lite över allt i badrummet. Slarv maja är vad jag är^^ Hörs sen!!


Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag har också ps cs4.

Tog ett litet tag att vänja mig för ja tyckte cs3 kändes bekvämare, men börjar väl lite lära mig nu.

I bloggen har ja försökt hålla bilder rätt så naturliga än så länge, men älskar att trixa å lära mig nytt i ps :)

Bygger även hemsida med hjälp av ps och dreamweaver.

Kul att få ut sin kreativitet :)



druttizen.se

2010-01-08 @ 20:11:33
URL: http://druttizen.blogspot.com
Postat av: susanna

Jättefin design :)

2010-01-08 @ 21:06:25
URL: http://susannaemeth.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0