Blir borta hela dagen

Det var helt underbart att vakna upp i morse med älskling vid min sida^^ Vi gick upp vid nio och åt frukost sen satte vi på två filmer. Nu har vi precis slängt i oss lite korv med bröd och sitter i soffan och pratar lite.

Jag kommer inte skriva så mycket i bloggen i dag för jag och älskling ska hem till min bror strax, han ska fixa lite saker med min dator och sen så ska min älskling och hans kompis skriva på ett kontrakt då dom snart ska ta över min brors hus. Min bror ska ju flytta så då ville min älskling och hans kompis gärna hyra hans hus.

Efter vi har varit hos min bror så ska vi åka och äta middag hos min älsklings familj så jag är nog inte hemma för än vid tio i kväll eller nått så vi hörs då.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0