Bloggen blir lite lidande

Sitter i min soffa och skriver på mitt arbete nu. Har tittat lite på förkväll också som gick på teven för en stund sedan. Jag blev otroligt sugen på cupcakes när det visades på förkväll^^ och dom var ju verkligen gudomligt söta :) Tindra verkar må bättre nu, hon har inte spytt något mer och hon har fått lite extra god mat av mig, nämligen lite köttbullar och makaroner som blev över från igår. Och hittills så har det fått stanna i hennes lilla mage.

Lite tråkigt att bloggen får lida rätt mycket nu med tanke på att jag pluggar så mycket. Det blir inte så många inlägg och inte så mycket bilder men tyvärr så får det va så ett tag till, ska försöka lägga upp lite mer bilder men det blir som sagt lättast att bara slänga in några rader. Jag har inte många arbeten kvar nu och efter att jag kommit i kapp med alla arbeten/prov så kommer jag att uppdatera som vanligt igen dvs. runt 8 - 10 inlägg per dag!

Ne nu ska jag återgå till mitt arbete så vi hörs om en stund.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0