Natti Natti

Nu är Let´s Dance slut och Victoria och Anders fick lämna programet. Jag har inte direkt något att säga om det förutom att jag tyckte att hon var rätt så stel i dansen men annars så gjore hon helt ok ifrån sig. Och från att aldrig ha gått i högklackat så var det bra :)

Nu ska jag ta en sväng med vovvarna sen tänkte jag faktiskt krypa ner i sängen. Jag är riktigt riktigt trött och det ska bli så skönt att lägga sig. Jag mår mycket bättre i dag/kväll och det har jag nog medicinen att tacka för. Jag kan nästan andas normat nu vilket känns otroligt skönt :) Hoppas nu bara att jag kan sova gott i natt och inte vakna varannan timme av att det gör ont som jag gjort dom senaste nätterna.

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Jimmymaryam

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-12-22 @ 08:35:16
URL: http://jimmymaryam.blogstie.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0