En tandlös pojkvän

Åh herre gud.. de känns som om jag inte kommer någon vart med städningen här hemma för allt tar sån himla tid^^ Förmodligen så kommer jag att städa tills tio i kväll eller nått haha.

Fick ett medelande från honey för ca två timmar sedan där det stod:
Hej älskling bara så du vet så har du en tandlös pojkvänn nu. Jag messade snabbt tillbaka att han skulle ringa mig. Han ringde och berättade att han tydligen hade fått inflammation i en tand så i dag så var han och drog ut tanden. Han har jätte ont stackarn. Tänk att va nere i Thailand i 35-40 graders värme och ha så ont..nä usch. Jag hoppas verkligen att det går över och att han mår bättre snart. Det är inte många dagar kvar tills han kommer hem och jag längtar sååå mycket :)

Ne nu ska jag fortsätta med min städning
hörs om en stund


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0