Försov mig i morse

Jag hann inte skriva i morse då jag försov mig^^ Tindra har inte varit bra i magen i natt (kanske beror på kattskiten som hon fick i sig i går?) så jag har sprungit ut och in med henne flera gånger i natt och när klockan ringde nio i morse så va jag väl så trött att jag måste tryckt av klockan. Vaknade när klockan va tolv hehe. Skulle ju vara på jobbet halv ett så jag bara slängde på mig kläderna gick ut med hundarna och sedan åkte jag iväg.

Men nu är jag hemma och strax så kommer min älskling hit, eller ja det är faktiskt en hel timme kvar tills han kommer^^ vi ska bara mysa och titta på film hela kvällen, kanske ska jag försöka plugga lite också för det behövs^^

Nu ska jag städa lite här hemma innan älskling kommer så vi hörs lite senare.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0