Fredag

Jag skrev inget i bloggen i morse för jag och älskling har tittat på film nästan hela dagen. Nu har min älskling åkt hem en stund, han behövde packa upp sin väska och tvätta lite kläder men han kommer hit lite senare i kväll igen :) Själv tänkte jag att jag skulle fixa mina naglar nu. Jag ska också ta ett kort och visa er vad älskling hade köpt till mig i Thailand. Skulle visat er det i går men jag hade som sagt inte tid i går.

Det har varit dålig uppdatering i bloggen men det är för att jag har velat umgås med min älskling.
Har ju inte sett han på hela fem veckor^^


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Förstår att du inte har skrivit så mycket nu när din älskling äntligen har kommit hem, han har väl haft mycket att berätta?

2010-01-30 @ 12:21:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0