Glömde

sorry att ja inte skrivit för än nu, jag har sutttit med PS och helt glömt av bloggen hihi. Jag skriver ju alltid imin blogg när jag vaknar men i dag så satte jag mig vid PS i stället^^ ne såhär får jag inte göra hihi jag får inte glömma av att skriva i bloggen. Men det är vist ganska lätt att glömma av saker och ting då man sitter i PS. Det är så himla roligt att sitta och leka med olika bilder och se vad man kan göra med dom osv.

Något som jag egentligen måste göra som är viktigare än bloggen och PS är plugga. Jag gör verkligen allt annat än pluggar. Det är precis som om jag kommer på massa viktigare saker som egentligen inte är viktigare än skolan. Jag måste försöka sätta mig och plugga minst 3-4 timmar varje dag. Tänk om pluggandet hade varit lika roligt som PS ja då hade det allt gott undan haha, timmarna hade ju bara flugit iväg :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0