Hej då datorn

Nu har min bror varit här och hämtat min dator, jag får förhoppningsvis tillbaka den på tisdag eller onsdag. Åhh det känns verkligen jätte konstigt att sitta vid min gamla dator igen, den är seg då den är fullproppad med massa skit^^ tangenterna får jag typ banka på när jag skriver haha, den hackar jätte mycket och hänger upp sig nästan hela tiden osv osv.

Jag kommer sakna min nya dator jätte mycket och jag kommer sakna min PS som finns på den datorn. Men nu är det som det är så jag får helt enkelt bita ihop några dagar bara.

Messade lite med min honey förut i dag och han har fått feber igen
:( han va ju sjuk för ca två veckor sedan då han åkte på en förkylning där nere sen fick han inflammation i en tand som han fick dra ut och nu har han fått feber. usch stackarn, men på tisdag kväll så kommer han hem och jag längtar verkligen sååå mycket :) kan inte fatta att det gått fem veckor sedan som vi sågs.

Nu ska jag återvända till mitt tv tittande^^


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0