Hemma

Nu är jag hemma igen, har varit hemma hos min mammi en bra stund. Jag tog med min brors dotter A dit och där åt vi lite lunch vid 12:00 det bev köttbullar och makaroner och A fick steka sina egna köttbullar i en liten stekpanna och det tyckte hon va jätte kul, hon sa flera gånger - Jag älskar denna lilla stekpannan^^ :) sen lekte vi massor bland annat kurragömma som hon tycker så mycket om. Vi tittade även på film och pysslade lite med lera^^ Det har varit jätte mysigt att ha henne här i dag men jag måste säga att jag är helt slut nu^^ vi har verkligen hållt igång hela tiden. A är fortfarande kvar hos min mammi och vid sex tiden skulle min bor komma och hämta henne men först kommer han nog hem till mig skulle jag tro för att hämta min nya dator som gått sönder :( Jag hoppas verkligen att han kan fixa den snart.

A ville att jag skulle göra en Hello Kitty i lera till henne, hon älskar
Hello Kitty^^ här ser ni resultatet hihi.



Nu ska jag lägga mig i soffan och vila en stund innan
min bror kommer hit.

Hörs lite senare!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0