Hemma

Nu är jag äntligen hemma och har precis lagt mig i soffan. Det var väldigt jobbigt att jobba i dag då jag har så ont. Men tack vara att min underbara mammi hjälpte mig så fick jag jobbet gjort. När vi hade jobbat färdigt så åkte vi till Ica Maxi och där handlade vi lite mat plus att jag fick 4 koppar och 4 fat av mammi :) Jag blev så glad för dom. Jag har två liknande koppar här hemma som jag bara älskar att dricka te ur men att bara ha två av dom är lite lite tycker jag^^ så nu när jag hittade liknande koppar så fick jag dom hihi^^ Kan visa er dom lite senare. Nu ska jag bara ligga och slappa i soffan.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad jobbar du med??

2010-01-14 @ 19:33:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0