Herreguuuuuud

Jag har skrivit och skrivit och letat och letat efter svaren på alla frågorna och jag är inte klar än. Detta arbetet jag håller på med nu är väldigt omfattande så jag får helt enkelt infinna mig i att det inte går att klara av detta arbetet på en och samma dag. Jag som trodde att jag skulle bli färdig med två arbeten^^ Jaja jag får fortsätta i morgon när jag vaknar och i morgan ska jag i alla fall bli färdig med minst ett arbete.

Nu sitter jag och tittar på America´s got talent på teven men jag ska strax krypa ner i sängen tror jag. Är väldigt trött, så en god natts sömn gör nog gott för mig.

Fast det klart jag vet ju inte om det blir en så god natts sömn, Tindra har spytt en gång till nu
och jag vet inte hur det kommer bli i natt, men jag hoppas inte att det blir värre.
Kanske har hon fått i sig snö då vi varit ute som gör att hon spyr??
Just nu ligger hon vid mina fötter och sover, men jag
hoppas att hon också ska få en god natts sömn.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0