I morgon kommer...

Siter i soffan och tittar på tv hehe ovanligt va...not haha, jag ska strax lägga mig i sängen och sätta på en film tänkte jag. Men först ska jag göra mig en liten smörgås och en kopp te. I morgon så kommer min älskling hem, han kommer hem någon gång på kvällen om vädret tillåter vill säga. Det är ju fortfarande väldigt halt ute och i morgon så ska de ju tydligen snöa också. Han landar i Sthlm med flyg och ska sedan åka bil ner till Göteborg så kanske kommer han hem lite senare än väntat så jag är inte 100 på att vi ses i morgon men annars så ses vi ju på onsdag :) men jag hoppas verkligen att det blir i morgon^^

Ne nu kurrar magen, natti natti på er alla!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0