Lördag

Sitter och tittar på reprisen av Let´s Dance, såg bara slutet i går. Har virat in mig i ett täcke här i soffan för det är svin kallt hos mig. Jag har ju inga element i mitt hus utan jag har en vläkt som sitter på väggen som sköter värmen i hela huset men det har hänt nått med fläkten, vet inte vad det är men den funkar inte som den ska. Just nu har jag bara 16 grader inne hos mig och ute är det 14 minus. Fläkten vill liksom inte ge mer värme.. Men min mammi ska åka in till stan i dag och köpa en lite mindre fläkt som jag kan ställa på golvet här hemma och förhoppningsvis så blir det varmare då. Åh jag längtar tills fläkten väl står här hemma på golvet och går för fulla bullar^^

Efter Let´s Dance så ska jag sätta igång med att städa här hemma, ska ta och fixa fint i köket och vardagsrummet kanske hinner jag med sovrummet i dag också, om inte så får jag ta det i morgon.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0