Mår inte riktikt OK

Jag mår inte så bra i dag, har lite ont i huvudet. Om ja ska va ärlig så har jag inte mått bra på ett par dagar, vet inte vad det är men jag känner mig liksom inte ok. Jag orkar inte plugga, jag orkar inte städa här hemma som jag tänkt att jag skulle gjort ja orkar typ ingenting. Jag vill helst va för mig själv, tror jag behöver det också. Ja vet att det har varit rätt dåligt med uppdatering här i bloggen men de ska bli bättre bara jag får orken tillbaka, men just nu så orkar jag som sagt inte ens sitta vid datorn. Men jag hoppas ni har förståelse för detta, jag ska i alla fall försöka uppdatera minst 3 gånger om dagen fast än att jag inte mår så bra. Men jag lovar när jag är bättre så blir det självklar mer uppdatering :)




Funderar på att dra igång en till tävling
snart igen så håll utkik.


Kommentarer
Postat av: Angelica

hoppas du mår bättre snart :) kram till dig!

2010-01-02 @ 19:10:41
Postat av: Mimmi

Krya på dig ?

2010-01-03 @ 17:45:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0