Nu är jag allt lite piggare

Kom upp ur badet för en stund sedan, himla gott och avslappnande va det^^ Har hängt upp lite tvätt också, slängde in en maskin till så just nu sitter jag i min säng med datorn i knät och väntar på att andra tvätten ska bli klar.

Min älskling och jag skrev lite med varandra på msn förut :) blev lite chockad att han helt plötsligt skrev till mig då han aldrig är inne på msn, men det va mysigt. Han berättade att dom har det jätte bra och att han köpt två presenter till mig :) Ska bli spännande och se vad det är när han kommer hem :) Åhhh ja längtar så mycket efter han <3 Men det är många dagar kvar tills jag får träffa han...han kommer hem den 26.

Nu ska jag göra te, hörs om en stund :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0