Nu är jag strax klar :)

Har suttit i telefon ett bra tag nu med min pappa och han har hjälpt mig med några frågor som jag inte riktigt kunde svara på i arbetet. Nu har jag bara en fråga kvar sen är jag färdig med arbetet och det känns riktigt skönt :) Funderar på om jag ska börja på nästa arbete nu i kväll, jag vet inte vad det är med mig men så fort jag har börjat skriva på ett arbete och det är klart så börjar jag genast på nästa arbete osv osv, det finns typ inget stopp i mig^^ men jag tror jag ska försöka väntar till i morgon i stället. Jag måste lära mig att ta lite mer pauser och framförallt inte ha så brottom med allt.

Nu ska jag ta det lugnt och titta på Simpsons och äta lite choklad :)



Romerska bågar med apelsinsmak är
sååå gott^^


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0