Nu blir det äntligen sängen

Oj va klockan blev mycke nu^^ jag har pluggat men jag har också pratat i telefon i ca en timme med min bror. Vi pratade lite om allt möjligt men mest undrade han hur min nya dator är som jag fick i julklapp (den är helt underbar och jag älskar den) är verkligen så glad för den. Tycker det är jätte mysigt att han ringer mig ibland och vill prata lite, han är som sagt mitt enda syskon och han ställer verkligen upp för mig i vått och tort, bättre bror kunde jag inte fått. Jag älskar han otroligt mycket :) Tragiskt nog så ska han flytta till Schweiz nu om en månad ungefär och där stannar han nog i minst 2-3 år. Men det är väl tur att det finns flyg så man kan besöka varandra :) visserligen hatar jag att flyga men va gör man inte för att få träffa sin bror och hans fina familj.

Nu ligger jag i min säng med laptoppen i knät och två goa hundar^^ jag ska bara drick upp mitt te sedan så ska jag släcka lampan och försöka sova i den mån det går :( har ju rätt ont i lungan på nätterna (har vänstersidig lungsäcksinflammation för er som inte viste). kan inte heller sova på verken höger eller vänster sida eller på mage, inte raklång på rygg heller utan jag måste halvsitta upp och sova^^ har just nu pallrat upp med 4 kuddar bakom mig^^ jag kan ju säga som såhär att det är verkligen inte den lättaste ställningen att somna gott i men jag hoppas snart att detta ska gå över så att jag kan sova på mage igen.. för det gillar jag hihi^^

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Lina

Du är lika vaken om nätterna som jag är!

Skönt att du börjar bli bättre! Otäckt med sådana sjukåkommor! Men du har två härliga vovvar som passar upp på dig!



Du och jag har nog världens bästa bröder! Det är underbart!



Sov gott nu vännen!



KRAM

2010-01-21 @ 02:22:41
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Lina

ja den är ok! Jag skrattade inte hela tiden och emellanåt så var den pinsam! Men det är klart du ska se den!!

2010-01-21 @ 02:37:10
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh stackars vovven! Varför??

Jag håller med dig, när ens bebisar ska till doktorn kan ens hjärta falla samman!!

Men det kommer att gå jättrebra!!

Kram och god natt hjärtat!

2010-01-21 @ 02:39:50
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Lina

Håller alla mina tassar!



Natti natt

2010-01-21 @ 02:48:18
URL: http://linaishav.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0