Nu har jag pratat med honey

Nu har jag pratat men min honey i över en timme på msn. Han mår lite lite bättre i dag men han har fortfarande väldigt ont. I dag sa han att han bara hade legat på stranden och haft det gott och nu ska dom ut och äta en bit mat :) Om några dagar så åker dom till Bangkok och där ska dom shoppa lite dom sista dagarna innan dom åker hem. Han sa att han skulle försöka logga in på msn i morgon också :)

Nu ska jag fortsätta med städningen här hemma, min kusin kanske skulle komma hit i dag och då vill jag ha det lite fint^^ Fick föresten tillbaka mitt arbete av läraren i morse, tydligen hade jag fattat en fråga fel så jag måste gör om de svaret lite senare i kväll.

Hörs lite senare


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0