Onsdag

Jag vaknade innan klockan ringde i dag, det är ju helt otroligt med tanke på hur sent jag la mig i går..natt hehe, jaja uppe är jag i alla fall och det är ju huvudsaken. Det första jag gjorde när jag gick upp var att titta hur mucket snö det kommit och det har kommit mycket mera snö. Det blåser fortfarande väldigt mycket ute så snön har liksom lagt sig lite mer på vissa ställen osv, som exempel utanför mitt köksfönster där är snön lika hög som mig haha och jag 161 cm. Men i snitt kan man säga att det är ca 40 cm snö på marken. Alla mina grannar är ut och skottar för fullt, dom är så gulliga att dom skottar lite hos mig med hihi^^ Jag ska strax bege mig ut och hjälpa till jag med men först ska jag drick upp min varma kopp med choklad :)

Hörs innan jag sticker till jobbet.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0