Love PSP

Om det är något som jag gillar så är det tv-spel, jag fullkomligt älskar det^^ Just nu har jag ett Gamecube ett X-box 360 (som visserligen är min honeys) men jag spelar ofta på det. Och så har jag mitt underbara PSP som är så händigt att ta med sig över allt :) Man kan inte bara spela på PSP:et utan man kan också titta på film, lyssna på musik, chatta med vänner via skype, internetsurfa och mycket mer där till vilket jag älskar. Sitter jag på en tråkig buss eller kanske är på en lång road trip så är det underbart att bara kunna ta upp PSP:et och spela/titta på film, lyssna på musik osv.

Här nedan ser ni mitt svarta PSP till höger och till vänster om det är ett fodral och det lilla fodralet i mitten är till filmer/spel. Det lättare att ha med sig den lilla rosa i väskan än hela film fodralen då dom tar en del plats. I bakgrunden ser ni några av mina filmer/spel som jag har. På bilden är bara ett spel med, hittade inte dom andra, men jag har som sagt några stycken.



Här har ni en bättre bild på några av filmerna som jag har till mit PSP.
Längst ut till höger är ett spel.



Jag har också väldigt mycket tillbehör till mitt PSP som t.ex. högtalare, hörlurar, fjärkontroll, laddare till bilen som man sätter i cigarettuttaget (ett måste då jag vill spela se på film i bilen om jag åker långt). Annars
så är batteritiden väldigt bra ändå, ca 5-6 timmar.

Men det tråkiga med mitt PSP är att jag inte kan använda det förtillfäligt pga att jag inte
hittar min vanliga laddare till den. Jag har letat som en galning här hemma
men den finns verkligen inte någon stans :( Jag måste kolla upp om
man kan köpa en laddare till PSP.

Jag har köpt dom flesta spelen och filmerna från CDON för jag tycker att dom har
väldigt bra priser och det gäller även spelen till mitt Gamecube och
honeys X-Box, dom kommer också där ifrån.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0