Såhär mycket snö är det hos mig

Det är helt sjukt va snö det är hos mig. Det har inte varit såhär mycket snö på flera flera år. Jag va tvungen att skotta en väg så att min lilla Tindra kunde gå ut HAHA, Tilda däemot klarade sig själv. Här nedan har jag några bilder som jag tog för en stund sedan då jag va ute och skotta.



Detta är alltså min ena dörr ut min andra dörr är på andra sidan
huset, och hade jag inte haft den andra utgången ja då vet
jag nästan inte hur jag hade kommit ut hehe, titta
här nedan.



Jag fick inte upp dörran mer än såhär HAHA. Det ser kanske inte ut
att va så mycket snö, men bakom dörren så är det desto mer och
det är kramsnö också vilket gör det svårare.



Här är en del av tomten. Här kunde jag inte gå då snön va upp till
låren på mig nästan^^ Alla granarna som ni ser dom är minst två
meter höga, så det är säkert minst 70-80 cm snö här.



Här är ett bord som står utanför mig och här kan ni se
hur mycket snö det kommit bara på bordet.
Då kanske ni kan förstå hur mycket snö
det är hos mig?!

Och vet ni vad det värsta är..Det kommer mer snö, för just nu
så snöar det igen. Men jag hoppas det slutar för jag vill inte
skotta mig ut varje gång jag ska gå ut med Tindra haha.

Vägarna har dom i alla fall skottat så jag kan komma iväg till jobbet.
Vi hörs när jag kommer hem...om jag kommer hem haha ne då
det gör jag hihi^^

KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-06 @ 13:52:48
Postat av: Becca

Jag förstår det, de verkar helt underbara :) Tack så mycket. :)



Ha det bra :)

2010-01-06 @ 16:06:10
URL: http://mollies.se
Postat av: Jojo

Wow vilka bilder :)

Tittar förbi och varför inte då lägga in en mening, som jag brukar tänka :) Mysig blogg

2010-01-07 @ 19:54:22
URL: http://druttizen.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0