Snö snö snö

Jag måste bara visa er hur mycket snö det är hos mig. Man ser inte så jätte bra och kanske inte hur mycket snö det kommit men det är minst 30 cm snö hos mig.

Här är några bilder som togs för en stund sedan. Det blåser otroligt mycket så på första bilden
kan man just nu se en bit av min trappa, det kunde men ej förut. Jag kan knappt öppna min
ytterdörr haha, tur att jag har två ingångar så jag kan komma ut i andra
dörren hihi^^




Min gran utanför mig är nästan helt täckt av snö. På första bilden här kan man se att min kruka
som min lysboll står på är nästan helt täckt av snö. Min kruka är 50 cm hög så ni
kanske kan förstå att jag knappt kan få upp dörren.




Kolla in mitt fönster... det är sjukt mycket snö här asså.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Ohh vad fint, älskar snö :) Det far gärna komma massor av snö pa julen! Och i januari :P

2010-01-06 @ 12:42:40
URL: http://xoxonicole.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0