Söndag

Jag har suttit och skrivit på mitt arbete ett tag nu och nu ska jag bara skriva över det på datorn så är det klart sen :) I natt sov jag inte bra heller :( vaknade vid halv 4 i natt av att jag typ hade nackspärr pga att jag halv satt upp och sov. Vaknade sedan vid 5 och hade väldigt ont i lungan så jag tog en tablett. Efter 6 tiden i morse så har jag varit vaken till och från fram tills klockan va 11. Somnade sedan och vakna vid ett. Gick upp och tog en till tablett och nu sitter jag i soffan.

Usch detta är verkligen jätte jobbigt att inte kunna sova på nätterna. Jag är näst intill som en zombie på dagen sen. Jag hoppas verkligen att detta ska gå över snart.

Nu ska jag äta en smörgås med ost och tomat plus en liten yoghurt på det.
Sen ska jag lägga mig i soffan och ta det lugnt.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0