Tisdag

Sitter just nu och väntar på att min älskling ska logga in på msn :) han sa att han kanske skulle logga in i dag mella ett - två svensk tid hos honom är klockan ca sju - åtta Thailändsk tid. Loggar han inte in i dag så skulle han logga in i morgon. Han sa att allt hänger på hur ont han har. Han drog ju som sagt ut en tand i går pga att han fått inflammation :(

I natt har jag inte sovit så mycket heller, utan det har varit till och från. Vakna ca halv fem av att jag låg på vänster sida och jäklar va ont det gjorde i lungan. Tog en tablett med en gång och va vaken tills den började verka lite dvs runt halv sex tiden. Efter den tiden somna jag och jag vet att jag vakna när klockan va åtta sen lite i nio sen lite i elva och när klockan va elva gick jag upp.

Har bara tagit det lugnt här hemma fram tills nu. Åt frukost efter elva nånting, smörgås med ost på och varm choklad.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0