Tisdag

I dag är jag hur seg som helst, jag som trodde jag skulle få en god natts sömn men så var inte fallet. Strax efter att jag skrivit sista inlägget i bloggen i går så spydde Tindra 3 gånger. Vi gick sedan och la oss och jag vakna 4 gånger i natt av att hon spydde. Hon spydde alltså 7 fånger i går kväll/natt. Jag vet inte vad jag ska göra. Ska jag åka till veterinären eller inte? Jag får vänta och se vad som händer, spyr hon mer i dag så får jag åka in med henne.

Nu ska jag sätta mig i soffan och plugga, måste bli färdig med mitt arbete i dag.
Hörs lite senare.


Kommentarer
Postat av: Becca

Om de fortsätter spy dagen efter eller är lös i magen så är det alltid bäst att kolla upp vad som är fel :)

´

Men man blir ändå så orolig eftersom vovven inte kan berätta för en hur h*n mår "/

2010-01-12 @ 16:51:55
URL: http://mollies.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0