Torsdag

Sorry att jag inte skrivit för än nu men jag har suttit på msn i nästan 3 timmar och pratat med min älskling :) I morgon så åker han till Bangkok och där ska han stanna dom sista dagar innan han åker hem. Det är inte många dagar kvar tills han är hemma, bara 5 dagar kvar :) Kan inte fatta att det snart gått hela 5 veckor sen vi sågs sist, jag längtar verkligen sååå mycket tills han står här i dörren hos mig och jag får ge han en kram, en kram som kommer vara väldigt väldigt länge hihi^^

I natt har jag sovit lika dåligt, vakna vid halv fem och hade jätte ont så jag tog en tablett efter ca en timme somnade jag om igen men vaknade titt som tätt fram tills klockan va halv tolv. Nu sitter jag i soffan och tittar på Simpsons men jag ska strax börja plugga. Jag hoppas på att jag ska bli färdig med mitt arbete i dag, men vi får se.

Nu ska jag göra mig en god kopp
svartvinbärs te^^


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0