Två fulla påsar blev det

Jag håller fortfarande på att städa mitt badrum och jag har lyckats fylla två papperspåsar med massa flaskor och annan skit som jag inte vill ha. Jag bröt också en nagel då jag skulle tvätta handfatet, råkade köra in nageln i kranen :( Men det känns otroligt skönt att det är rent i badrummet nu från golv till tak och även bakom allt.

I morgon när jag vaknar så ska jag sätta igång och städa nästa rum, funderar på att ta köket först och sedan vardagsrummet. Kanske hinner jag med sovrummet också. När jag väl har städat klart alla rummen så ska jag börja plugga lite, jag måste verkligen plugga för jag ligger efter med några arbeten :( men jag hoppas att jag ska hinna ikapp lite.

Nu ska jag återgå till städningen av mitt badrum, men vi hörs om en liten stund igen!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0