Nu får det vara nog

Nä nu lägger jag ner arbetet för jag kommer ingen vart. Helt sjukt att jag suttit i över åtta timmar med detta arbetet och inte skrivit ett enda ord. Jag pratade med min pappa men han kunde inte hjälpa mig då det är lite svårt över telefon så jag ska antagligen åka in till pappa på onsdag och då ska jag få lite hjälp av honom.

Apropå något helt annat så snöar det hos mig som bara den, jag som trodde att snön va påväg bort nu men det kan ja ju glömma^^ det blåser också väldigt mycket ute och det uppskattas verkligen inte av hundarna eller mig. Usch va kallt det är och just nu är det fem munus ute och kallare lär det ju bli, i alla fall i natt så det blir att sätta på extra elementet här hemma.

Nu ska jag göra mig en varm kopp te.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0