3 timmar tog det mig, Jäkla tv...

I 3 timmar har jag suttit vid min tv, 3 TIMMAR!! och försökt att få in kanalerna på rätt kanal, ni vet 1:an på 1:an 2:an på 2:an osv. Men vet ni vad som hände när jag va klar med allt... JO jag glömde spara, så alla kanalerna försvann^^ och det va bara att börja om från början, när jag va klar så sparade jag... trodde jag, men nej då, det hade då inte sparats så jag fick börja om igen, där va jag nära på att slänga ut teven asså haha men så när jag va klar för tredje gången så gick det bra :)

Så nu är kanalerna på sin plats
och jag har precis placerat mig i soffan för att titta på Night Cops på tv4 sport. Det är så himla gott att ha lite fler kanaler nu, hade ju bara 1:an 2:an 4:an och 6:an förut men nu så, nu har jag massor med kanaler :) Har saknat 3:an och 5:an mycket.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0