En överraskning till mamma

Har precis kommit in från en promenad med Tindra. Nu ska jag packa lite saker som jag ska ha med mig till min mamma. Ska ju vara hos henne tills på fredag. Men innan jag åker till min mamma så ska jag åka och hälsa på min fina mormor och sen ska jag jobba några timmar. Och jag får inte glömma att packa ner mammas present^^ köpte nämligen en liten fin sak till min mamma igår. Jag tror hon kommer bli jätte glad, sen har jag även en till liten present till henne som jag gjort själv :)

Här är paketet,
gillar verkligen de
chockrosa inslagnings pappret^^



Mobilbloggar
under dagen. Hoppas ni alla
får en fin onsdag!


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

GOD MORGON! :) Har du sovit gott?

2010-07-28 @ 12:00:37
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: A m a n d a

Det var ett väldigt gulligt papper, det har du rätt i! ;D

2010-07-28 @ 15:29:35
URL: http://amandafredholmhedqvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0