Fredag

Godmorgon! Inatt sov jag himla gott men så när jag vaknade hade jag världens värk i min rygg, vet inte vart det kommer ifrån. Så jag måste väl sovit på något konstigt sätt inatt? Det gör verkligen skit ont, tog en tablett för en liten stund sedan men den har inte hjälpt...än, men den gör väl det snart hoppas jag.

Det spöregnar idag igen, fast idag är det värre än va det va igår. I går kunde de sluta regna och bara dugga en stund men nu vräker det bara ner utan ett enda uppehåll och det blåser väldigt mycket också :( Det va inte populärt att gå ut på promenad i morse kan jag tala om, Tilda och Tindra gjorde sina behov snabbt som tusan sen rusade dom in i huset^^ Nu ska jag få i mig lite frukost.

Fotade denna bilden i morse



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0