Hemma

Nu är jag äntligen hemma. Shit vilken dag jag har haft. Klockan 15:30 hände något speciellt men det är inget som jag kan skriva något om här. Har i alla fall varit i min lägenhet idag också och lämnat min tv, va och köpte en kabel till tven också så nu funkar kanalerna där.

Nu när jag kom hem till mitt hus igen
och skulle sätta på min andra tv som jag har här så funkar inte den, den är helt död asså, jäkla skit. Så nu får jag sitta här i mitt hus utan tv och det känns inte så kul. Min dator håller ju på att cpa sig också, tror det har något med fläkten att göra. Jag får stänga av min dator efter typ 20 min och låta den vila en stund, skit jobbigt. Åhh vilken tråkig kväll jag har framför mig^^ får ringa min älskling och höra med honom om han kan komma hit ikväll.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0