Hemma hos min älsklings mamma

Jag befinner mig just nu hemma hos min älsklings mamma. Jag och älskling passar hennes hund. Lite senare ikväll så ska vi åka hem till min älskling, ska sova hos honom inatt :)

Jag hann inte skriva något i bloggen igår när jag kom hem efter att ha varit i stan tillsammans med min kusin. Vi va rätt länge i stan och va hemma hos mig vid 18:00 tiden på kvällen och klockan 19:00 skulle vi befinna oss hemma hos min vän för att fira hans 25 års dag, så det va alltså lite brådis.Tänkte att jag skulle mobilbloggat men jag hade inga batteri på telefonen och hittade inte min laddare. Men jag hittade min laddare i dag vilket jag är väldigt glad över.

Idag har jag varit hemma hos min mamma. Vi har suttit ute i solen och fikat och pratat :) Har inte orkat blogga något idag på grund av det fina vädret.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0