Just nu

Jag håller just nu på att packa här hemma, kommer nog inte bli klar för än någon gång inatt. I morgon vid 11:00 kommer min kusin hit och ska hjälpa mig och flytta lite kartonger till min lägenhet. Min blogguppdatering kommer att vara lite låg nu denna veckan då jag har så mycket att stå i. Har även lite andra problem som jag inte vill ta upp här men som är rätt jobbiga. Känner att jag behöver hjälp men det verkar som om ingen kan hjälpa mig, så det känns lite skit faktiskt. Ibland önskar jag att turen va lite mer på min sida, jag behöver verkligen det nu.


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Jag är med i en fototävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna. Kan vinna en systemkamera och min egen kamera suger.

Så skulle du kunna slösa 5 sekunder på att lägga en liten röst på mig ? :D Man kan rösta 1 gång om dagen :D så förlåt om jag frågat förut hihi men vill så gärna vinna :$

Länk; http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145

2010-07-05 @ 23:24:41
URL: http://vadfanskajagheta.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0