Måndag - vågade inte somna igår :(

Åh gud jag jag kunde verkligen inte somna i går asså. Jag tittade på en film sen stängde jag av datorn men jag låg sedan och vred och vände mig i sängen i flera timmar. Tillslut blev jag trött men kunde ändå inte somna. Jag är fortfarande skärrad efter att ha hamnat i koma i onsdags förra veckan. Jag vågar liksom inte somna när jag sover ensam, jag är rädd att jag inte ska vakna på morgonen, det är fruktansvärt jobbigt. Men jag hoppas att det går över snart och att jag inte längre ska behöva vara rädd för att somna.



Jag sitter just nu och äter frukost
om en liten stund så ska jag och min mamma åka in till stan. Jag ska jobba några timmar idag sen så ska jag och mamma åka till min lägenhet och fixa till lite där. Mobilbloggar kanske senare idag.

Hoppas ni alla får en
fin måndag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej sötis!

Skönt att du mår lite bättre, jag förstår att du inte vågar att somna!

Kram Malin!

2010-07-12 @ 16:30:06
URL: http://humlanmalin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0