Min fina kusin & Tindra

Jag har inte orkat skriva något i bloggen idag. I natt när jag och min kusin skulle lägga oss så hände en jobbig grej och klockan 05:00 så hände det en fruktansvärd grej så vi kom inte i säng för än klockan 07:00 i morse. Så jag är lite trött idag. Vi har inte gjort så mycket idag, har varit och handlat lite mat sen har vi bara suttit och pratat, tittat lite på tv och fikat.

Tog två jätte vackra bilder
på min fina kusin och Tindra i förmiddags.
Jag gillar verkligen den första bilden.



Lite senare ska jag visa er vad jag fått ut av min underbara mamma.
Det är jätte fina saker, bland annat smycken :)



Kommentarer
Postat av: Giselle

tack tack :) sötnos till vovve där!

2010-07-17 @ 18:00:04
URL: http://misthc.blogg.se/
Postat av: Phillipselina

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2012-05-08 @ 09:24:10
URL: http://phillipselina.blog13.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0