Nu blir det sängen

Oj vilka tårar jag fällde till filmen Ghost^^ Det var verkligen kul att se filmen igen. Nu tänkte jag ta en sista promenad med Tindra sen ska jag krypa ner i sängen, jag är inte speciellt trött så jag slår väl på en film. I morgon så ska jag jobba några timmar sen ska jag och min mamma åka till min lägenhet. Har ju inte sovit i min lägenhet än på grund av att jag bland annat hamnade i koma i onsdags. Har inte heller varit där och fixat något, allt står mitt i vardagsrummet, kläder, flyttlådor, möbler etc så jag tänkte fixa till lite där i morgon och så flyttar jag väl kanske in till helgen, men jag får se, saken är den att jag ska jobba lite extra nu i veckan som kommer och så ska jag på möte och då kan jag inte bara lämna Tindra i en lägenhet som hon aldrig varit i. Hon känner sig tryggare här i huset så vi kommer alltså att stanna här ett litet tag till.

Natti Natti på er alla!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0