Packat & klart för ikväll

Nu får det vara färdigpackat för ikväll. Jag har i alla fall packat dom flyttlådorna som jag och min kusin ska flytta i morgon. Sen får jag ta lite fler flyttlådor på onsdag. Asså shit va grejer man har då^^ jag packar och packar och det är fortfarande lika mycket kvar känns det som haha. Hur ska jag få plats med allt i min lilla etta?

Några av flyttlådorna som jag packat ikväll. Här även packat
lite kläder i påsar




Mitt lilla hjärta är helt förtvivlad här hemma, hon förstår ingenting och är helt ovetande av vad som
komma skall. Hon ligger på en av kuddarna här och tittar oroligt...




Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

skönt att allt e färdigpackat:D

2010-07-06 @ 10:10:39
URL: http://vadfanskajagheta.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0