Söndag

Åhh jag ville verkligen inte gå upp i morse, jag va så trött^^ la mig någon gång efter tre i natt och hade ställt klockan på halv nio, men jag gick inte upp halv nio utan klockan nio. I morgon så ska jag jobba på sjukhuset och jag börjar klockan 06:45 så jag hoppas verkligen att jag klarar av att stiga upp tidigt.

Jag och min kusin sitter just nu i min soffa och dricker te och tittar lite på tv. I dag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Min kusin ska åka hem idag men jag tror att min älskling kommer hit sen ikväll och sover här inatt. Det har varit jätte roligt och mysigt att ha min kusin här i två nätter, (fast än att vi hade det lite problematiskt i fredags natt).

 

Nu ska jag ut och gå med Tindra

 

 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0