Söndag

I dag vaknade jag och älskling upp vid halv sju tiden i morse. Min älskling passar nämligen en väns hund och han va verkligen rastlös i morse. Det är väldigt kvavt och varmt här i huset så han har gått runt och flämtat hela tiden. Det är lika kvavt och varmt ute också då åska är påväg in över oss. Så vi har liksom inte kunnat sova när Disel som han heter har gått runt och gnällt.

Min älskling pasar honom för att Disels husse va häromdagen med om en motorcykelolycka i Göteborg så han ligger på sjukhus, (han råkade ut för olyckan samma dag som jag hamnade i koma) Han spräckte mjälten och några revben bröts har jag för mig. Usch va hemskt asså. Nu ska jag lägga mig i soffan och titta lite på tv innan jag åker hem till mig.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0