Städat

Nu har jag städat klart här hemma. Jag bestämde mig efter att jag hade duschat för att göra en riktig röjning här hemma. Jag har dammsugit, tvättat golven, städat toan, diskat, slängt skräp och plockat iordning, så nu är det rent från golv till tak och det känns riktigt gott. Va precis ute med Tindra också på en liten kvälls promenad, det är riktigt varmt ikväll, gick ut i bara linne och ett par tunna korta mysbyxor. Nu ska jag mysa ner mig i soffan tillsammans med min fina lilla tjej Tindra och titta på tv.

Här ser ni min soffa och mitt vardagsrumsbord. Det är här som jag sitter och bloggar. Ser ni Tindra i vänstra hörnet på kudden^^ Hon somnade precis.



Här har hon somnat^^



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0