Torsdag

I går kväll så begav jag mig hem till min mamma, har sovit hos henne inatt. Kände mig lite rädd för att somna i går kväll på grund av allt som hade hänt på morgonen, så det kändes tryggt att sova hemma hos mamma :) Nu är jag hemma hos mig igen och sitter just nu i soffan med en kopp te och tittar på Smallville på tv6.

Det va riktigt mysigt att få träffa min ena tjej Tilda också (min mamma har ju tagit över Tilda från mig nu då jag ska flytta in till stan). Tilda blev så himla glad när jag kom igår och inatt sov vi alla tre tillsammans igen för första gången på länge, jag, Tilda och Tindra :)

En bild på Tindra och Tilda som jag tog i morse vid frukosten.
Mina underbart fina tjejer :)




Jag åt en jätte god frukost idag med massa gottit på smörgåsen,
och så självklart en god kopp te också :)




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0