Hemma

Nu är jag hemma. Och shit vad jag är trött, fick ju typ tre timmars sömn i natt bara. Jag har i alla fall haft en väldigt rolig och mysig dag idag :) När jag kom hem till Angelica i morse så va även min vän Camilla där. Det va jätte kul att hon ville va med oss idag. Vi gjorde ju som sagt pannkakor till frukost och lite senare så begav vi oss ner till stan. Och det va jätte mycket folk i stan, kom på att alla tar ju studenten idag så det åkte lastbilar efter lastbilar med hög musik och en massa glada människor på flaket som skrek: För vi har tagit studenten osv.

Vi satte oss vid ett mysigt café och fikade
. Hundarna va ju också med idag, men jag tror inte Tindra uppskattade dom där tutorna på lastbilarna som åkte förbi och tutade lite titt som tätt. Hon blev lite rädd för dom. Efter fikat så gick jag bort till min mammas jobb och sedan åkte jag, Tindra och mamma hem.

Jag ska inte va hemma så länge till
för ikväll så ska jag hem till min älskling, ska sova hos han inatt. Älskling ska ha lite folk hemma ikväll, min kusin ska även komma bort lite senare ikväll, så det kommer nog bli roligt :) Nu måste jag slänga i mig lite mat här hemma, sen ska jag hoppa in i duschen en snabbis innan älskling kommer och hämtar upp mig.

Här är en lite rolig bild jag tog på Tindra och Aaila förut hemma hos Angelica.
Dom två älskar att ha dragkamp^^




Kommentarer
Postat av: Saga

Va bra!:D

med mig är det super bra!

2010-06-04 @ 22:20:05
URL: http://saagaaa.blogg.se/
Postat av: julia

fin blogg =)

2010-06-04 @ 22:29:22
URL: http://jjuliees.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0